नेपाली ब्लगरको लागी ब्लग मन्त्रको एक मात्र भन्डार, खोजे जस्तो रोजे जस्तो मन्त्रहरु बिचराहरुको साझा चौतारी

नेपाली गीतहरु डाउन्लोड गर्नुहोस।

Saturday, March 19, 2011

म ढले म ढले बेहोशीमा ढले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सम्हाल्छु म आफुलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
दिल यो मेरो दिल डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बैशको बेला शिरिषको फुल डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बाटो हिंड्ने बटुवाको डाउन्लोड गर्नुहोस ।
चाहिदैन तिम्रो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
दुरी जती बढे पनि डाउन्लोड गर्नुहोस ।
ए आमा सानीमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
कहाँ थियौ तिमी रँगमन्च डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मैले हार्दा तिमी जित्छौ भने डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मायामा धोका पाए अनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।
नबिर्सें तिमीलाई न पाए डाउन्लोड गर्नुहोस ।
कहिले मिठो, कहिले तितो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
आधा उमेर डुल्दैमा बित्यो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
वसमा छैन, यो मान डाउन्लोड गर्नुहोस ।
भुल भयो, माफ गर डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हजारौं फूल बाट यो मन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सम्झे पुग्छ हजुरले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
साझको बेला डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सुन भनन, जुन किरण डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तङारोमा रुमाल राखी डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी हास्सी रहे डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी बिनाकी जीवनडाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमीलाई रोजेडाउन्लोड गर्नुहोस ।
मनको जलन योडाउन्लोड गर्नुहोस ।
जिन्दगी यो फूलै फूलडाउन्लोड गर्नुहोस ।
फूल जस्तो पवित्रडाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमीले पराइ ठाने डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मायाले मलाई बाधन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी म सँग नबोल्ने डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हजार फूल बगैचामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमीले दिने माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
पल पल रोये जिन्दगीमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मेरो कल्पनामा आउछ डाउन्लोड गर्नुहोस ।
गुरासको फेद मुनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।
गयो, गयो मेरो मन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
धलक्यो, धलक्यो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
विरानो यो मन्दिरामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
विहानीको पहिलो किरण डाउन्लोड गर्नुहोस ।
गुरासै फुल्यो वनैमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
साटियो, यो मुटु डाउन्लोड गर्नुहोस ।
म तिम्रो शहर छोडि डाउन्लोड गर्नुहोस ।
के भनौ र मेरो हजुर डाउन्लोड गर्नुहोस ।
थामेर किन छोडेयौ डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी फूलेउ कतै म डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी निदाउ म सपनिमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी आउने बाटोमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
शिलशिला, शिलशिला डाउन्लोड गर्नुहोस ।
कु कु कु कस्को बोली डाउन्लोड गर्नुहोस ।
छालहरुको छलहरु डाउन्लोड गर्नुहोस ।
आधा उमेर बाची डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बाध न बाध मलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बदनाम भए म तिम्रो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
गाजल भै आँखामा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
छुरा चलाई राख डाउन्लोड गर्नुहोस ।
चिता माथि लास मेरो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
चाहिदैन, तिम्रो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
छैन अब सानी डाउन्लोड गर्नुहोस ।
छोडेर नजाउ प्रदेश डाउन्लोड गर्नुहोस ।
माया नगर्ने हैन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
झस्केर दुख्छ, यो मेरो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
जहाँ तिमी त्यहा म डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सम्झे थे तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
कसैलाई यो माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
वाचा गरे मैले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हरपल तिम्रो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मैले भुल्न तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमीले दिएका दर्द डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मायाले बाधि राखन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सुरमा सुर मिलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
अन्तिम पल्ट भेटन डाउन्लोड गर्नुहोस ।
साथ पनि छोडेउ डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सान्नानीको गालैमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मायाको यही हो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
ए मेरो दिल डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हजारौ हजारमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
माया अन्तै सार डाउन्लोड गर्नुहोस ।
किन यसरी माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
कता हिंडेको, कसलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सागर सरी, चोखो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बल गरेर त्यो मन, यता डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मैले तिमीलाई डाउन्लोड गर्नुहोस ।
साथी हो, तिमी माया डाउन्लोड गर्नुहोस ।
डाडा,पाख छहराले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
किन रोए,म आज डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सबै को नजरमा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
यस्तो एउटा कथा डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मलाई बाँसुरीले रुवायो डाउन्लोड गर्नुहोस ।
बाधा परुन जतिनै डाउन्लोड गर्नुहोस ।
रिसाईदेउन बिन्ति डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी आउछौ भन्ने आशै डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिर्खा लाग्यो पानी खाँए डाउन्लोड गर्नुहोस ।
ए जुनी, ए जुनी डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हास्नलाई ओठ, खोले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
सयौ जुनी, सम्म डाउन्लोड गर्नुहोस ।
हजार जुनी सम्म डाउन्लोड गर्नुहोस ।
मागेर पाउने भए म डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी रोएउ, सबैले डाउन्लोड गर्नुहोस ।
तिमी फूल्यौ, कतै डाउन्लोड गर्नुहोस ।
प्रेम पत्र डाउन्लोड गर्नुहोस ।

0 तपाईंको बिचार लेख्नुस ।:

Post a Comment

सम्पूर्ण मित्रहरुले, प्रतिकृया लेख्न नभुल्नु होला ।

 
◄Design by Pocket